Contact

T: +32 (0)55 21 45 33

F: +32 (0)55 21 02 57

E: info@arcor.be

Openingstijden

Flexibel zeg je?

Tegenwoordig vindt iedereen van zichzelf dat hij, zijn team of zijn bedrijf dynamisch is. Dat zie je weerspiegeld op de homepage van heel wat websites van bedrijven. Maar wat houdt dat dan precies in, dynamisch zijn? Dat je zeer bedrijvig bent, soepel, snel, lenig, rap? Dan vraag ik mij als klant af wat ik daar aan heb.

Het zou wel heel spijtig zijn moest je niet dynamisch zijn, niet? Dat je alleen maar wat loopt aan te modderen? Wat bezigheidstherapie verrichten? Iets meer uitleg voor dat dure woordje “dynamisch” zou zeer welkom zijn.

En wij dan? Als je de homepage van Arcor hebt bezocht, zal je gezien hebben dat we dat dure woordje niet gebruiken. Wij hebben onder het kopje “Waarom kiezen voor Arcor”, wel enkele kenmerken uitgelegd van onze bedrijfsvoering, die voor u als klant belangrijk zijn. Eéntje daarvan is “Flexibiliteit en stiptheid”.

Wat bedoelen wij bij Arcor met flexibiliteit ?

Als het over offertes gaat

Van zodra we alle informatie binnen hebben, krijg je van ons ten laatste de werkdag erna de offerte in je mailbox. Met “alle informatie” bedoelen we uiteraard de informatie die nodig is om een tijdmeting en een berekening te doen.

Als potentiële klant kan je dat proces sterk vooruit helpen door het bezorgen van aantallen, afmetingen, aantal labels, plaats van de labels, foto’s van een afgewerkt product. Als het over grotere volumes gaat, dan krijg je in de offerte ook direct een overzicht van de aanzienlijke volume kortingen die wij geven.

Als het over dringend werk gaat

Je kent hem wel, de fameuze wet van Murphy: “als het kan misgaan, gaat het vroeg of laat mis”. Je zit met een deadline om te leveren aan jouw klant maar er loopt op het laatste moment iets compleet verkeerd waardoor je over de rooie gaat: de producten zijn verkeerd verpakt, er staat een kanjer van een taalfout op de verpakking, het label zit aan de onderkant in plaats van aan de bovenkant.

Op dat moment komen wij in beeld. Onze structuur laat toe dat we jouw probleem onmiddellijk kunnen aanpakken. We hebben geen 25 management niveaus die moeten geraadpleegd worden, geen 20 procedures die moeten doorlopen worden, geen 10 kaderleden die hun goedkeuring moeten geven.

Terwijl we jouw goederen ophalen, wordt in de werkplaats alles in gereedheid gebracht. In onze bedrijfsfilm op de homepage kan je een getuigenis zien van een klant die op vrijdagnamiddag een “gigantisch probleem” had (haar woorden!), dat tegen maandagavond opgelost was dankzij onze specialisten. Mooi toch?

Als het over hoeveelheden gaat

Veel bedrijven halen wel eens hun neus op voor het kleinere werk. Uiteraard hebben wij ook graag de grote volumes, maar elk van onze huidige grotere klanten, is ooit met heel kleine opdrachten bij ons terecht gekomen. Meer nog, we zijn samen met hen gegroeid.

En ik merk wel eens dat het meer geld kost om een offerte te maken dan dat de opdracht zelf ooit zal opbrengen, maar daar zitten we niet mee. Een kleine opdracht is soms het begin van een jarenlange samenwerking. Dus wees niet bang om met een kleine opdracht bij Arcor langs te komen.

Als het over productie gaat

Er zijn wel eens vragen van potentiële klanten die we niet kunnen beantwoorden omdat sommige opdrachten nu eenmaal totaal buiten onze mogelijkheden liggen. Onlangs kregen we een vraag van een bedrijf om voor miljoenen oplagen mailings te verzorgen in gans Europa. We hadden een 10-tal postsorteermachines nodig ter waarde van € 100.000. Brussel X was er niets tegen. Daar hebben we dus wijselijk “Neen” tegen gezegd”.

Maar we zeggen niet rap “Neen”. ..

Omdat onze productiekost vrij laag blijft, hebben we de voorbije jaren een aardig investeringsbudget bijeen gespaard. Dus als we de kennis in huis hebben, maar niet de machines, dan kunnen we deze eventueel aankopen.

En als het echt zeer dure machines zijn, en jij hebt die al aangekocht, dan verhuis je die toch gewoon bij ons ? Een paar klanten doen dit al ! Wij doen het onderhoud, dus je kan op je 2 oren slapen. Het enige wat je als klant nog te doen hebt, is het werk binnen te brengen.

Meer weten ? Neem vandaag nog vrijblijvend contact op met onze sales afdeling via sales@arcor.be We vertellen u graag meer over alle mogelijkheden tot samenwerking.

Uitgelichte Blog

10 redenen om met Arcor samen te werken

10 redenen om met Arcor samen te werken

Maatwerkbedrijven hebben in Vlaanderen een cruciale rol verworven waarbij maatschappelijk verantwoord ondernemen dagelijkse realiteit is. Ze zijn een betrouwbare, flexibele partner voor bedrijven en leveren

Vijf-goede-redenen-om-met-een-maatwerkbedrijf-samen-te-werken

We zullen u spoedig terug contacteren.

Als commercieel verantwoordelijke van Arcor kom ik in heel veel bedrijven in verschillende takken van de industrie. Groot is mijn verbazing wanneer ik hoor dat

Arcor: menselijk kapitaal met meerwaarde

Arcor: menselijk kapitaal met meerwaarde

Wat maakt het verschil tussen een maatwerkbedrijf en een bedrijf in het reguliere economische circuit? In de allereerste plaats de werknemers. Bij Arcor werken 100 medewerkers met

Hoe snel kan je Arcor inschakelen?

Hoe snel kan je Arcor inschakelen?

Met Arcor aan de slag gaan, dat kan heel snel! Soms kunnen we al binnen 24 uur bijspringen. Aan de hand van een potentieel scenario leggen we even uit hoe dat in zijn werk gaat:

Brochure aanvragen
Vul dit formulier in en ontvang onze brochure.
Brochure aanvragen
Vul dit formulier in en ontvang onze brochure.
Brochure aanvraag
Vul dit formulier in en ontvang onze brochure.